Hafiz34 Hanımlar yazmak istedim o kadar bugün bunaldım ki sağlık ocağına gittim doktorun kapısında bekliyorum doktor bağırıyor çağırıyor içeride telefonla konuşuyor sonra sıra bana geldi oğlumun rutin kan tahlilleri Bir de ekstra kan grubunu öğrenmek için gitmiştim doktor o kadar tuhaf ki bana söyledi ki ben bakmayacağım kan grubuna daha önce kim bakmışsa ona getirin böyle bir şey olabilir mi Allah aşkına ya dedim 4 sene önceki doktoru nereden bulacağım eşim ve ben pozitif oğlum negatif çıkmıştı doktor tekrar baktır demişti o yüzden sağlık ocağına gittim hayır ben mi bilmiyorum sağlık ocağı kan grubu bakmıyor mu sonra hanımlar kapıdan çıkarken bana şey söyledi ben hiçbir şey söylemediğim halde aa ile hekimini değiştirebilirsin istiyorsan değiştirebilirsin ses tonu yüksek bir adam nasıl böyle davranabilir ya ondan önce diyor ki rutin bakayım kan bakmayacağım kan grubu dedim siz rutin de bakmayın ben ben gideceğim kişiye onlara da baktırırım bu ne tuhaflıktır Allah aşkına ya ben mi abartıyorum olayı
Deli_hatun_7 Hafiz34 rutın kanlara bakılır ama kan gurubu için bakılmıyor ben hamileyım kan grubumu tekrardan istedıler ve sağlık ocağı biz bunu yapmıyoruz dedi rutın kanlar ve idrarlara bakıldı doktorunuz telefonda gerılmıs ve size patlamış anladığım kadarıyla
umutsmom20 Hafiz34 Kan grubuna daha önce parmaktan kan alınarak bakılmışti bana sağlık ocağında a+ diye kart verilmişti. Ehliyetimde her yerde öyle yazıyor. Ama gebelik için bakıldığında aslında 0+ olduğum ortaya çıktı yanlıştır diye 3 kez testi tekrarlandı sonuç hep 0+. Demek isteyeceğim evet doktorun tavrı doğru değil ama eğer parmaktan kan alınıp da bakilacaksa baktirmayin bence
Lagertha_ Hafiz34 bebek yetişkin farkediyor mu bilmiyorum ama aile hekimim hamileliğimin başında vereceğim kan testleri için kan grubumu bildiğim halde olsun tekrar bakalım demişti kan grubuna. Doktoru değiştirin ya da yakında başka aile hekimliği varsa oraya geçin
Catsofmom Hafiz34 Aç e devleti cimerden sağlık bakanlıgına şikayetini yaz. Görsün ebesininkini. Var mı öyle başkasının sinirini senden çıkarmak. Adap, üslup, insan gibi anlatma nerde. Ben olsam içinden geçerdim onun. Herkes haddini bilecek
Hafiz34 Deli_hatun_7 ama bana patlaması ne kadar doğru arayıp şikayet ettim olayı anlattım sağlık bakanlığına bunu kaldıramam kusura bakmasın ses çıkarmadım orada hiç bir şekilde ve kapıdan çıkarken neden değiştir aile hekiimini diyorsunki ne kadar normal bir durum hem çocuğum var hem hamileyim bu insana eziyettir esimiz bizimle yeri geliyor öyle konusamazken sen beni azarliyorsun
Deli_hatun_7 Hafiz34 tabıkıde davranışı normal değil kimse kimseye böyle davranamaz siz sıkayetınızde bulunmuşsunuz cimerede şikayet edebilirsiniz hayatımız boyunca böyle insanlar illaki karşımıza çıkacak ne yazıkkı
Hafiz34 Deli_hatun_7 kesinlikle aynen öyle herkes yerini konumunu bilicek bak ben sustum edebim ile kapı dışarıya çıktım çocuğum bile o anda şey diyor gidelim buradan anne gidelim
Hafiz34 umutsmom20 ya maksat kan.degilde ben bakmam git sana kim bakmışsa ona 4 sene önce bakılmış çocuğa velhasıl ben o doktoru nerden bulayım hayır kızlar bide sistemde muayene oldu gözüküyor düşünün sen bizden para alıyorsun demi muayne ettikçe ama biz bişey olmadik
ttazeannee Hafiz34 Doktorun üslübu yanlış ama sağlık ocağı kan grubuna bakmıyor ehliyet in baktırmaya gitmiştim sağlık ocağına hastaneden bakılıyor ona demişti