yesim_araz01 33 haftalık hamileyim doktora gittiğimde iki hafta önde gittiğini bebeğimin iri olduğu söylendi ultrasonda 35 haftalık olarak görünüyor ben hangi haftaya göre doğum yapacağım acaba bilgisi olan varsa yazabilir mi doktorum birşey demedi doğum için
Hnd3535 yesim_araz01 bir önceki kontrolünüzde böyle bişey tespit edilmiş miydi? Şeker yüklemesi fln yapılmıştı daha önce?
yesim_araz01 Mothertea doktorum 39. Hafta doğum dedi bende hiç sormadım normal haftama göre mi hesapladığını
Mothertea Mothertea ilk oğlum baya iri doğdu boy kilo 42 hafta da sezaryen oldum yeni günü bile geçti
Havva122 Benimde aynı şekilde 34 haftalığım suan bir kaç hafta önden gidiyormuş kafasıda daha büyükmüs ama şekerim falan yok genetik olabilir dedi doğumu bende anlayamadım önceden mi olur bilemiyorum 🥲
yesim_araz01 Hnd3535 yok hayır şeker yüklemesi yaptırmadım 31. Haftada çıktı böyle birşey özele gidiyordum hiçbir sorun olmadığını söyledi devlete gidince iri bebek dedi
Havva122 yesim_araz01 bu hafta kontrolde soracağım ama konuştuğum başka bir ebe normal adet tarihine göre nasılsa o şekilde hesaplanır dedi önden gitmesi bebeğinizin gelişmesi ile alakalı demişti
esra34_ yesim_araz01 adet tarihin göre yapcan canım 5. aydan beri hep 2 hafta önde 3 hafta önce kontrolde 3 haft önde gidiyor dedi 32+5 idi 35+2 cıktı dün de 1 hafta önde dedi değişiyor yani
yesim_araz01 Smyye0303 özele gidiyordum bir kereliğine devlete görünmek istedim oda iri dedi tekrar özele gittim ama öyle birşey yok bebek 2 kilo demişti
Smyye0303 yesim_araz01 33 haftalık 2 kilo demi normal ya çok öyle 2 hafta önde gibi falan değil gayet haftasında kilosu abartmış doktor 😂
Nesfur41 yesim_araz01 Kız normal bebek gayet uyumlu bende 33 4 bugün kontrolüm vardı 2300 kilosu 45 cm boyu