Kızlar karnımın üst sol tarafı baya acıyor bazen dayanılmaz derecede artıyor. Böyle bir sorun yaşayan var mı. Kızarıklık ve yırtılma yok ama acısı dayanılmaz oluyor 1 2 gündür. Bu arada 32 haftamın içindeyim ikiz gebeyim. Böyle bir sorun yaşayan var mı neden olabilir?