ftmm38 Kızlar tüp bebekle 5 haftalık hamileyim sizlere sorum şu tüp bebek yaptırıp beta ogrendikten kaç gün sonra kalp atışı için gittiniz doktorunuza acaba beni 2 hafta sonra çağırdılar ama 6 haftalık oluyor ozamn görünür mü biraz daha mı geç gideyim
Gizmoo ftmm38 5 haftada kese 7 de kalp atışı duydum daha önce gitsem duyarmıydım bilmiyorum keseden sonra 13. Günde gittim
1kediannesi ftmm38 Hayırlı olsun gebeliğin🌸 Transferin 17. günü keseyi gördük, 24. günü kalp atışını duyduk ama kalp atışı çok yeni başlamış demişti doktorum, daha geçte duyulabiliyor. Vajinal bakıldı bu arada.
Gizmoo ftmm38 benim rahmim tersti normal bakıldı görülmedi sonra vajinal bakıldı. 12. Haftaya kadar hep vajinal baktılar rahim tersliğinden dolayı