Kubra_haciomer Selam anneler ❤️ Aranızda gebelik şekeri olan var mı ? İnsilün kullanıyor musunuz açlık tokluk kaçken başladınız :( Benim biraz yüksek çıktı doktor kontrol dedi ama tedirginim 🥹