Nur321 ZeyHus33 Fatma gürlek gittim geçen ama doğru düzgün ilgilenmedi. İlknur çam iyi diyorlar. Diğerine ona gideceğim
ZeyHus33 Nur321 ben çok doktor gezdim ama kuzenim Beyazıt Ersoy çok detaylı bakıyor 3 cocugumdada gittim biraz sinirlilı bir doktor ama güzel bakıyor dedi 13 ünde randevu aldm bakalm nasıl
ZeyHus33 071018 herşey yolunda ikili testimi yapti 3 aya randevu vermişti Martin 14 u 3 ayı tamamlamış olyor ben smdi 17 haftaligim gidene kadar 21 haftalık olurum detayliya gircem
071018 ZeyHus33 anladm hayırlı olsun yeniymis sizin memnun kaldıysanız bende bidahikna gideyim detaylı bakıyor mj dinliyor mu
ZeyHus33 071018 açıkçası ben ilk bebegindede gitmistm bu 3 üncü ilkinde düşük tehlikemi bile görüp önlem almıştı güzel ilgileniyor açıkçası ben memnunum
ZeyHus33 071018 inss bende smdi ayın 14 ünde detaylı var bende bulursam Alacam bakalm acildinda yazarm unutmazsam