Merhaba ben hiç kan vermedim evde kendim test yaptım sonrasında doktora gittim geçen hafta kese gözüktü 8 mm bi hafta sonra yani bugün tekrar gittiğimde kese 12 mm olmuş normal dedi embriyo gözükmedi alttan muayene yaptı yine göremedi normal olduğunu söyledi bir kaçgün sonrasına tekrar çağırdı hatta kesenin içinde bir kese daha oluyormuş oda gözüktü boyutlarının normal olduğunu söyledi