Kızlar 33+4 haftadayım son bir aydır bebek önden gidiyor geçen hafta üç hafta önden gidiyordu bu hafta 4 hafta önden gidiyor dedi doktor😕Kilosu 2900 Gr olmuş , yarın ikinci kez şeker yükleme testi yapılacak ilk testte bir şey çıkmadı , Nst de sancım çıktı çatı muayenesi yapıldı açılma yok . Bu şekilde bir gebelik yaşayan var mı ne yapmalıyım