fatimazehra Kızlar 2. doğumum olacak ve hamile kalmadan önce biraz sarkikti göbeğim kullanıp memnun kaldığınız korse var mı bana yardımcı olur musunuz insanın moralini çok bozuyor çünkü
Yorgunanneee21 fatimazehra Benim doktorum önermemişti ilk doğumumda. Giyince toparlıyor sonrası yok demişti kullanmadım bende yararı var mıdır gerçekten bilemem
Yorgunanneee21 fatimazehra Açıkçası çok bişey yapmadım yürüdüm bol bol 6. Aydan sonra da 1 Ay kadar evde spor yaptım göbeğimde sarkma hiç olmadı ama doğum kilolarını geç verdim