Yagmurakyurek Benim çevrem hep yenilmemesi gerektiğini söyledi. Sakatat yiyecekler zaten doktor tüketmemizi istemiyor. Tanıdığımız bir kaç kişide ciğer yediğinde bedeninde ciğer gibi büyük benler gördüm o yüzden tüketmemek gerektiğini düşünüyorum. Kimileri batıl diyor ama gül koklayan, güle dokunanda da gül gibi kırmızı lekeler olduğunu yine bizzat gördüm..