busduuk1914 Hanımlar selam e nabızda üçlü test sonucu çıkmış görünüyor. Rapor ektedir şeklinde ama raporu indiremiyorum. Sizler biliyorsanız bilgi verebilir misiniz? Çatlayacağım yoksa 🤯
busduuk1914 Pamuk tüh ya ikinci kez test verdim. Bugün de fetal dna yaptırdım. Çok merak etmiştim 🥺 teşekkür ederim
busduuk1914 Kullanici4456 down sendromu riski orta düzey çıktı, dörtlü taramam da aynı çıkmıştı. Fetal dna verdim sonuç bekliyorum
Kullanici4456 busduuk1914 hangi sonucuna göre acaba anlıyorlar biliyor musunuz tanıdığımın sonuçları sizinkine benziyor
busduuk1914 Kullanici4456 grafikli bir rapor var sonuç olarak o raporda yazıyor. Bu değerlerden anlaşılmıyor