Cigdem_48 Kızlar 39+1 haftalık hamileyim iç bacak kaslarım ve genital bölgemde ağrı oluyor bide bebeğim çok toplanıyor kasılıyor ara ara belime kasıgıma ağrı giriyor hafif doğum yakın mıdır acaba 🥹
Yenianne7 Cigdem_48 Ağrılar devam eder ve düzenli aralıklarla olursa hastaneye gidin derim en azından muayane ederler, hayırla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim inşallah 💕
Cigdem_48 Yenianne7 yok düzenli ve şiddetli değil acıkcasi hafif adet ağrısı gibi yokluyor sadece , amin çok teşekkür ediyorum 🥰 bekleyen herkes için inşallah 🙏
mukkeerrem 40+0 ım bel ağrım hafif sancılarım oluyor hatta natd düzenli bile çıktı ama geçti hala tık yok
Cigdem_48 mukkeerrem hadi ya 🙄 ben de haftaya gidicem tekrar bakalım eşimin yıllık izni başladı bizde hala tık yok 😀