İlk defa böyle bir post açacağım aklımın ucuna dahi gelmezdi gecikmemin 14.günün sonunda şükür şimdi adet oldum yarın hastaneye gidip tüm hormon testlerimi yaptıracam amh testi de isteyecem şimdiye kadar hiç o değere de bakılmadı bakalım sonuçlar nasıl çıkacak dua edin kızlar yüksek ihtimalle hormonlarımda sorun çıkacak diye düşünüyorum ama çok mutluyum şuanda yeni ay yeni umutlar diyorum 🙏🏻🙏🏻