Merhaba kızlar bir sorum olacak 23 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı plasenta biraz aşağıda ama sıkıntı yok kanaman filan olursa gel dedi o ne demek oluyor kötü birşey mi dedim yok zamanla çıkar yukarıya korkulacak birşey değil dedi ama ilk gebeliğim ve tüp bebek 4 yıl sonra oldu o yüzden biraz pimpirikliyim 😇 bilen yazabilir mi 🥰