Kbra_ydn 37 haftalık hamileyim karnım sabahtan beri çok sert o kadar sertki karın için acıyor artık oturamiyorum bile uzanmam lazım hep acımasın diye sebebi ne olabilir acaba bebek hareketide çok az bugün
cigdem7006 Kbra_ydn canım bi doktora git oğlumda ben öyle oldugu için gittim cocuk kanalda sıkısmıstı kalp atıpları düştügü için suni sancıyla doguma almışlardı
Kbra_ydn Zeliha0127 yaaa ne güzel rabbim yardımcın olsun dua edeceğim sana inşallah bu gece neler oldu da hastaneye gittiniz benim 2 cm acılmam var rahim ağzında yumuşama var ama doğmuyor karnım çok sertleşiyor sonra düzeliyor sancım falan yok ne yapmam lazım
surfermom Kbra_ydn açılma ve yumuşama vajinada baskı acı gibi hislere sebep oluyor mu? Yoksa sadece muayene sırasında mı anlaşılıyor acaba?
Kbra_ydn surfermom ben hep bel ve kalça kemiğinde ağrıdan dolayı gittim hasteneye o sırada farkettiler ama açılma ilerlemedigi için eve gönderdiler vejinada ara ara acı oluyor özellikle yurudugumde bu arada sancılarım kesildi tamamen
Zeliha0127 Kbra_ydn 1 cm açılma vardı kalp atışı düşük diye yatış yapıldı sabah doktor muayene edecek o zaman belli olacak ama bileklik taktılar
Meringo Zeliha0127 Allah kolaylık versin ben de tam 37 haftalığım aynı şekilde vajina ağrısı çok fazla bacağımı kaldıramıyorum kıyafet giyerken. Gece yatarken dönemiyorum ağrısından. Pazartesi kontrolüm var ama hareketler de azaldı endişem artıyor geçen hafta böyle değildi kıpır kıpırdı
Zeliha0127 Meringo hastaneye gece yatışim yapıldı ağrı kesici verildi ama sancılar çıkıyor nst de doktoru bekliyorum sanırım doğum olacak