Gozdeli Bulantı kusmadan 3 gün hastanede yattım iyi oldum sandım taburcu oldum tekrar ağırlastım serum takıyolar tekrar yatıs verdiler serum çıkınca yine aynıyım napcam bilmiyorum bulantınn en ağırını yasıyorum keton değerim pozitif çıkıyo kusmaktan artık
ayseozbek Gozdeli 5.haftamdan beri kusuyorum ..serumdan iki kolumda mosmor olmuştu. Hiç birşey yiyemeyip tansiyonum çok düşüyordu. Doktorum en son zofer yazdi. Buyuk faydasini gördüm. Sende doktoruna bi danış istersen...
Duyguanneoluyor Kuzenim 9 ay boyunca yaşamıştı sizin bu yazdıklarınızı doğuma girerken bile istifra etmişti hatta son aylarda kalktığında dalga geçiyodu artık siz oturun ben bi istifra edip geleyim derdi. 9 ay annesigilde kalmıştı yiyebildiği peynir ekmekti oda serum takılıyken 6. Aya kadar böyle devam etmişti sonra günde 3 defa kusmaya başlayınca bişeyler yiyebiliyodu Allah yardımcınız olsun ben çok yakınımın başından geçtiği için ve hergün kuzenimin o halini gördüğüm için şuan ne kadar zor bi durumda olduğunuzu tahmin edebiliyorum.. Umarım kısa zamanda tamamen geçer.