Bikaç gündür en az günde 6 defa büyük tuvalete çıkıyorum ama ishal değilim belimde geçmeyen gerekirse uyutmayan bi ağrı var sabahtan beri iştahsızlık halsizlik var pelvisde 2 haftadır geçmeyen baskı var ama 2 gündür ağrıdan bacaklarım uyuşuyor sol kasığıma ya da karnımın üst kısmına ağrı giriyor başım ağrıyor 2 gün önce muayenede doktor haftaya bekliyorum ama suyun veya sancın gelirse haftayı bekleme dedi 37+2 deyim 3 hafta önce nişanım gelmişti nstyi yapan ebe kağıda bakıp sancınmı var demişti sürekli ağrım var ama ağrı artmayınca doğumdan şüphelenemedim ne yapmalıyım sizce bu nedir