Qizemlikiz12 Bugün kontrole gittim bebeğin kilosu 700 gram boyu 28 cm dedi bebeğim erkek sizinkiler nasildi
Ayseumut Qizemlikiz12 bnde 23+6 yım bugun gttım kontrole 650 gram dedı boyunu sormayı unuttum vala 🙂bebışim kız
Ayseumut Qizemlikiz12 haftamız aynı sayılır bnde ıkı gundur bel ağrısı başladı sızde varmı bi şikayet acaba
Guzelszn27 Qizemlikiz12 merhaba ben de 23+3 üm ama 3 hafta önce doktora gitmiştim o zaman 411 gramdı şimdi ne kadar olmultur bende çok merak ediyorum .bizim erkek bebiş
On-Fr-Tu Qizemlikiz12 23+5 590 gr dendi. Magnorm günde 2 tane iç dedi Demir hapı imom ve d vit devam dedi. Artık yorulduğumu yavaş yavaş hissediyorum
Qizemlikiz12 Ayseumut bel ağrısı bende çok yaşıyorum çok çabuk sisiyorum bugün vitamin verdi yine doktor
Ayseumut Qizemlikiz12 magnezyum mu verdıler acaba banada bugun magosit diye magnezyum hapı başladı doktor belım ağrıyor dedımde
Qizemlikiz12 Ayseumut aynen banada magnezyum vermiş magvital diye ilaç pazartesi gidip alicam sağlık ocağına uğrarken umarım iyi gelir