Benim bebiş de 5 gün önden gidiyor normalde 14+1 im ama gelişimi 14+6 🥰 ama ilerden gitmesi açıkçası hoşuma gidiyor çünkü tansiyon çıktı bende ileride malesef bebeğin gelişmesi sıkıntı olacakmış yani geriden gelebilirmiş gekişemezmiş vs. Sırf bu yüzden olabildiğince önden gitsin istiyorum 😒 ve ilk gebeliğim sıfır tecrübe aynı zamanda bu bebiş benim mucizem