Omgseda Selam kızlar, 38+3 günlük hamileyim. Bu sabah saat 06:00 da nişanım geldi fakat bu saat oldu hala sancım yok normal mi ne yapmam gerek bebek hareket ediyor şuanda
minismom Omgseda nisanım geldikten 4 gun sonra dogum yaptım nisandan hemen sonra dogum baslamıyo diye biliyorum
minismom Omgseda yok olmadı hatta kaynanama uyup hastaneye gitmistim ebeler nisanın gelmesiyle hemen dogum baslamayabilir sancın olursa suyun gelirse gel demislerdi 4 gun sonra suyum geldi dus alana kadar yine sancım yoktu dustan sonra sancım basladı sende bi dus al istersen