gencbiranne1 Kızlar 16 haftalık hamileyim dünden beri alt karnımdaki şişlik yok benim karnım hafif gösteriyordu kendini azcıkta olsa çıkmıştı ama ama 2 gündür sanki karnım gitmiş gibi neden acaba korktum
Symnr166 O şişlik ödem olabilir mi? :) Yani bebeği düşürdüğünü görmediysen ağrın kanaman olmadıysa iyidir bence korkma, stres daha kötü
gencbiranne1 Symnr166 bilmiyorum tabiki de olabilir zayıfım zaten çok bi karnım yoktu ama hafif vardı belki dediğiniz gibi ödemdir gitmiştir
Kediannesi1 gencbiranne1 arada öyle karın küçülür gelir gider özellikle erken haftalarda sabah saatleri dümdüz bir karınla uyanıp akşama karnınız geri çıkmış olabilirsiniz ilerleyen haftalarda da bir gün kocaman olur karnınız bir gün küçülür bebeğin pozisyon değişmesi de etkiler daha içerde yeri olduğu için çok dönüp hareket eder o da etkiler
Eylul_eylul 16 haftalığım bir gün göbeğim var bir gün yok. Sabahları küçük top gibi akşama kadar büyüyor:)