iremnur_17
Ben🥲 28. haftada suyum azaldı,gebelik şekerim olduğu için havuç suyu çok tüketemedim 30. haftada hastanede yattım her ihtimale karşı ciğer geliştirici olduk.Doktorlar 5 günü göremez dedi 37. haftadayız çarşamba sezaryenim var ama benim sezaryen su azlığından değil gebelik zehirlenmesinden yoksa 38i bekleyecektik☺️ Deveci armutunu tavsiye ederim ama en önemli şey senin yaşadığın stres.Stres çok etkiliyor pozitif ol.Havuç suyunuda imkanın varsa meyve sıkacağı alıp kendin yapmanı tavsiye ederim🫶🏻