birmucize1 yani etki olsa belki erken de çıkar kasette çıkmaz diyosun yani bende öyle düşündüm gecen ay bugün ler de erken de zar zor gozukuyodu kaset te yoktu bu ay kafama takıldı ben yine qyin 5 ini bekleyeyim ama değil mi yarin da elimdeki kaset testi yapayım böyle çıkarsa zaten vardır heralde artık bazıları 15 gün böyle olup 16. Gün negatif oluyor dedi korktum acakcasi