Ecmsrn ben ikiliye gecikmiştim yaptıramadım ama 3lüyü devlette yaptırdım sende devlette yaptırabilirsin aslında aynanda hem devlete hem özele gidebilirsin ben öyle yapıyodum iyi oluyordu tahlil falan yapıyodum devlette ama şimdi detaylı ultrasonum var onu özelde yaptırıcam 14 aralıkta