2cocukluu-annee Hilalcikkk sık sık gece uyaniyorum gunduzleri de cok uykum geliyo surekli yatmak istiyorum kaburga da batma oluyo arada bir.uyurken dönmek zaten cok zor kalkip oyle donmeye calisiyorum
Ankara-58 Hilalcikkk ara ara tansiyon çıkıp iniyo halsizlik geceleri asla uykum.gelmiyo gözüm gözüme değmiyor bugün de bebek sanki kafasını göbek deliği hizamda hissettim açana ters mi döndü anladim
Aybarssmom_ Benim bebeğim çok yukarda bazen oturamıyorum bile zor nefes aldığım zamanlar oluyor, mide yanması var, geceler haram oldu bak bu aralar zaten🥲
askileannesi3 Alt tarafta yürüyünce ağrı oluyor. Belim ve sırtım ağrıyor ve geceleri de karnım ağrı oluyor .33+3yiz p.tesi Dr görünücem o yüzden acile gitmek istemedim🤲🏻♥️
Pink_momm Bacak utuşmasi var uyuyamıyorum hareketlerim çok zorluyor 2 yaşında bebeğim var oynamak istiyor hep oturup oynayamiyorum 😬