Kızlar genelde kahvaltıdan sonra aşırı halsizlik, çarpıntı, nabız yüksekliği şikayetleriyle doktorumun tavsiyesiyle dahiliyeye gittim doktor direkt tiroitten şüphelendi kan sonuçlarıma göre zehirli guatr varmış şuan hafifmiş ama 3 hafta sonra tekrar gideceğim yine artmış olursa ilaç tedavisine başlayacağımı söyledi çok korktum kızlar ya var mı sizinde böyle bi şikayetiniz