Fadiiiik Acayip heryerim öyle tatlı tatlı kaşınıyorki kaşımamak için kendimi zor tutuyorum kaşımamaya calışıyorum.. allah korusun leke kalırmış öle diyorlar doğrumudur
Aysegolcuk Fadiiiik canim benim göbeğimde acayip kaşınıyor annem kaşıma diyor çatlaklar oluşur diyor hergün yağlı krem sür
Fadiiiik Aysegolcuk aynen benim annemde öyle dedi dün işte gitim hamile yağı aldım inşallah allah korusun leke kalmas :( ona üzülüyorum
tazeanneck Kızlar kaşıntının sebebi vücudunuz değişiyor geriliyor bu sebeple kuru kalmaması lazım kuru bırakırsanız ve kaşırsanız çatlaklarınız oluşmaya başlar ne yazık ki😐
tazeanneck Fadiiiik üzülme kalsa bile oda güzel yavrundan hatıra olur anneler asla çirkin olmaz hep güzel olucaksınız 😍 ❤️
Popmum Hamile kalmadan önce göbeğimde zaten beni üzen çatlaklarım vardı böyle şeyler genetik ne yazık ki olacağı varsa olur yine çatlayacağım ama ne fayda... Kaşınıyorum bebek yağı sürüyorum. Çıkarsa da çıksın boşverin takmayın. Ailenizde çatlak sorunu varsa sizde de oluyor illa ki.