Gamzeli63 mhlady_2021 17 yaşında yiğenim bebekliğinden beri hep sorunlu bi çocuk oldu agresif hareketli inat. Şuanda da ergenliğin getirdiği üstüne aksilik ve inatla yengeme ve abime gerçekten burundan solutuyor
smnbr mhlady_2021 Benim çocukluk arkadaşımın adı. kendisi son derece sessiz uysal biri :) çocukken de öyleydi
mervemurat16 mhlady_2021 kuzenim var tam bir beyfendidir ama bence yetiştirilme ile alakalı gerçi komşumuzun oğlunun adıda arda sıcak kanlıdır sakindir oda