muhammedd İkinci gebeliğim ama ilk bebeğimi suni sancı ile doğurdum kendi sancım yoktu bilenler söyleyebilir mi nasıl oluyor 36. haftadayım karnım saat başı kasılıyo geriliyor sonra normale dönüyor bu doğum sancısı mı haftaya kontrolüm var oyüzden gitmedim
1_prensesannesii muhammedd kasılma bende de çok 33 bitmek üzere doktor kanala girmeye çalışıyor başı dinlen bol bol dedi
muhammedd 1_prensesannesii bende bebek hareket edip bi yerde toplanıyor sanıyordum ama baktım ki saat başı oluyor bu şey acaba mı dedim burdakilere danışmak istedim bilmiyorum çünkü doğum sancısını suni sancı belime kasıklarıma falan vuran bi acıydı