Merhaba kızlar neler yapıyorsunuz kaçıncı haftadasınız biz 32+2 olduk çok şükür mide yanmam çok fazla yemek yiyemez oldum siz neler yiyorsunuz. Dikkat etmeye çok çalıştım faydalı şeyler yemek istiyorum ama sürekli bir şeyler yemekten ara öğün yapmaktan da yoruldum faydasız şeyler yiyince de vicdan azabı çekiyorum ama şu sıralar salçalı yemeklerden se abur cubur yemek daha cazip geliyor. Çünkü midddeeeeemm çook yanıyoor ☺️🥹😀