fatos2309 öncelikli olarak sezaryen isteyenlere saygım sonsuz. Fakat şartlarınız vajinal doğum için uygunsa aksi ve zorunlu bir durum olmadığı takdirde bıçak altına yatmayın derim ben. Sezaryen tıp dünyasında bir doğum şekli değil riskli bir ameliyattır ve isteğe bağlı tercih edilmemesi gerekir bütün yurtdışı ülkeleri bu şekilde mesela siz seçim yapamıyorsunuz. Bence şartlarınız uygun olduğu sürece kendinizi kestirmeyi normal şartlarda bebek doğal yoluyla gelsin. Ülkemiz sezaryen için tam bir rant kapısı haline getirilmiş durumda doktorların daha kolayına geliyor. Yeterli egzersizleri vs yaptığınız sürece vajinal doğum süreciniz çok daha verimli ve başarılı geçecektir, toparlaması daha kolay olacaktır. Bünyeden bünyeye değişse de sezaryen sonrası toparlanma oturma yürüme kalkma yatma biraz daha zor oluyor. Şartlar gerektirmediği sürece sezaryen asla tercihim olamaz açıkçası