Kızlar şuan son adetime göre 6 haftalığım 3 gün evvel aile hekimindeki kan testimde beta 235 çıktı ve gebesin dediler tekrar test yapalım 2 gün sonra dediler dün 2. Kanımı verdim bugün 657 çıktı gayet sağlıklı ilerliyor pazartesi sisteme girelim takip başlatalım dedi ebe.. aynı zamanda randevu almıştım muayene de oldum kadın doğuma karın usgde kese çok zor göründü doktor haftaya cuma tekrar muayeneye gelmemi söyledi folik asit verdi ama kesin gebesin veya değilsinde demedi ama %90 gebelik var şuan aile hekimi bu şekilde söyledi yeni olduğu içinmi böyle acaba bide benim genelde geç döllenme oluyor ondanmıdır acaba haftaya hem keseyi hem kalp atışını duyarmıyız ? Sizdede böyle oldumu ? 2 oğlum var bu arada bu sefer hayırlı sağlıklı Kız olsun istiyoruz nolur dua edin 🤲🏼🥹