minik-02 Saribaloon 27+5 haftalık olduk evde yapabiliyorum hâlâ ama yapamadığım yerde gideceğim mecburen daha önce ki hamileliklerde de gittim
Nurbusra_ Saribaloon şu an 26 haftadayım ama 20 gün önce gittim 23 24 arasında bi sıkıntı yaşamadım doktor kontrolünden sonra gidiyorum ben eğer kontrol iyiyse bi sıkıntı yoksa erken doğum vs sonrasında ağdaya gidiyorum ve çok rahat ediyorum
mervemurat16 Saribaloon gidiliyor ben gebelik başından beri gidiyorum hiçbir problem sıkıntıda yaşamadım
Cgllay Saribaloon basından beri agdaya gittim, yarın 39. Haftam olcak valla dogum öncesi son kez daha gitmeyi düsünüyorum
merii10 kızlar 29 haftaligim göbeğim çok tüylü beni rahatsiz ediyr doktr kontrollernde hoşuma gitmiyor ağda yapsam birşey olmaz dimi yapan varmı göbeğe
Nurbusra_ merii10 göbek bölgesi doğumdan sonra dökülüyor diyolar ama alırsan hep almak zorunda kalırsın diyolar bence hiç alma canım idare et
Eyyy0 merii10 ben hamileliğimi öğrendiğim günden beri hep agdayla alıyorum göbeğimi çok şükür bişi olmadı
merii10 Nurbusra_ aslnda benm gebelikten önce de göbeğim tüylüydu canim o yüzden pek dokulecegini sanmiyrum kasılma olmasından korkuyrm öncesnde de aldgm icn almaynca cok kötü duruyr gbi geliyr bana
Minigiim-vebenn52 Haftamda gitmedim doktor kasılma olduğu için doğumu uyarabilir gitme demişti gitmedim doğuma yakın ağdaya git dedi
Birannis 29 a kadar kendi yöntemlerimle evde aldım 29 da agdaya gittim bide 33 te gittim şuan 36 yım biraz daha bekleyip doğuma yakın yine gideceğim büyük kolaylık herhangi bir riskiniz yoksa gidebilirsiniz
merii10 Zeehraaaa 😃 doktordan çekiniyorum aslnda kimblir neler görüyorlar ama değişik geliyr o zmn almiym bnde
Hilal_blc merii10 34 haftamda agdaya gittim birde 37 de giderim doguma ter temiz olur demiştim 37 de dogumum başladı banyoya girdim duş alırken görebildiğim kadar almaya çalıştım dogumdan sonra yarısını almışım yarisini almamışım çok komik duruyordu ahahsjsjjssjsjsj
merii10 Hilal_blc 😃😃 ayyy bnde aynı şeyi hep dusunuyrm jilet yaptgm icn heran olursa çok zor bı durum ama her.kadinin başına geleblcek bişey tabi
Hilal_blc merii10 valla doktorlarin umrunda degil hahahahs onlar dogurtayim da evime gideyim derdinde bi cok takintiliyiz 🤣🤣 ama arkamizdan ne pis karida dedirtmeyiz hahsjsjs