busra3316 Merhaba hanımlar az önce bi yerde gördüm yenidoğan bebeklere annenin yanına getirmeden önce aşı yapılıyormuş hepatit vs doğru mu böyle bişey?
Aysee1123 busra3316 Hastanede ilk doz yapılıyor evet. 1 aylık olduğunda da 2. dozu sağlık ocağında yapılıyor
ikiprensannesi53 busra3316 evet doğru bu gayet doğal normal bisey benim iki bebegimin de yanımda yapıldı gördüm yani