Alp-oyku123 benim de 8haftam bitti 🤗 mesela geçen hafta bende baş dönmesi yoktu mide bulantısı mide yanması tiksinme kasık ağrısı fln vardı bu hafta nası başım dönüo durduramıorum normalmiş yani işler çirkinleşecek gibi gelio bana 😆😆😆 ilk3 ay normalmiş sonra geçermiş inşallah