11-02- Ozlem_90 normal cnm o haftalarda bende bir gün hissedip diğer gün yok denecek kadar az hissediyordum doktorum normal demişti
Kubragnssvr63 Ozlem_90 bizde yarın 27 haftalik olucaz aynı durumdayım vallahi bir bakıyorum çok hareketli bazen de tam tersi hareket etsin diye ben çabalıyorum ama banamısın demiyor küçük hanım az da olsa hissediyorum diye şükrediyorum yani 🥲
gokyuzununogrencisii Ozlem_90 ben 27 deyim ama bigun hissedip bigun yok denecek kadar az hissediyorum anlamadım
Yagmurmmmmmnb Bebisbg34 merhaba ya şöyle söylim 2 ci gebelıgım ben baya erken hissetmeye başladım oyuzden genel olarak masallah hep hareket halinde ozelıkle tatlı asıtlı bısey ıctıgımde çok daha yoğun oluyor .
Minigiim-vebenn52 Bebisbg34 doktor bana 25 ten itibaren düzenli hiisetmen lazım günde en az on kere hareket etmesi lazım dedi
Derinnmom Ozlem_90 aşırı hareketli özellikle de geceleri uyutmuyor. Hele sağa yatınca max 3 dakika durabiliyorum öyle. Gündüzde uzanınca yada birsey yedikten sonra coşuyor 😂
Yenianne7 Ozlem_90 25 haftalıkken gitmiştim, Günde en az 1 2 kere hissetmen gerekiyor dedi hemşire, belki çok hareket olmasa da bir iki tekmesini hissetmeniz gerek bence haftanız küçük değil sonuçta