10 gun kaldı fakat geçen hafta çatı muayenesi oldum bebek inememis dedi bu durumu yaşanlar neler yaptınız yürüyus dışında ilişki önerdi yürüyüş suguat yap dedi başka onerceginiz şeyler varsa çok sevinirim gerçekten normal doğum istiyorum ama suni istemiyorum bu durumda açılma zor olacağı için suni vericekler