Çok geçmiş olsun çok teşekkür ederim 2 gün bekliycem olmasa pazartesi günü doktora gideceğim doktor 1 hafta bekle dedi olmasa hastaneye gelcen göz altına alcaz demişti inşallah 2 gun içinde doğum yapıyım normal doğum istiyorum sezaryen istemiyorum bu 3 bebek unlari zamaninda dogurdum bunu biraz fazla kaldırıyorum birazda korkum var dua edin benim için allahim sen büyüksün 🤲🤲🤲🙏🙏