Yeliz34 Kızlar doktor kontrolünden geldim kilomuz 1090 gr boyumuz 36 cm sizde durumlar nedir ağrılarınız başladımı bacak ve bel ağrılarım var 😔bide çok çabuk yoruluyorum artık
Nurbusra_ Yeliz34 bence kilosu gayet iyi maşallah 26 27 haftalarda genelde 1 kilo oluyomuş bebekler. Bende 26 haftalığım kontrolüm haftaya 27.haftada en son 23 24 arasında gitmiştim 600 Gr dı🙂 bel ağrısı bende de oluyor arada malesef
Nurbusra_ Nurbusra_ ağrılar için kilo da önemli diyolar ben çok yemedim ama 7 kilo aldığım için ağrılarım olur diye düşünüyorum