bende35+6 iç çamaşırım ıslanıyor idrar mi begeğin suyumu diye dün akşam 11 de acile gittim bebeğin suyu değil ama cok akıntın var nts de sncım cıktı 3 saat yürüş yapıp gel dedi rahim ağzında yumuşama var acıkma olur mu olmaz mı dıye 3 saat sonra gitim aynı dedi ama 2 günede auyun gelebilir 1 haftaya da doğumun yakın kan idrar a baktı normal dedi eve geldik sabahın 4 bucuğunda