Ebrulim123 Merhaba,özel bir kurumda öğretmenlik yapiyorum.9-7 arası çalışıyorum ancak hamilelerin 7,5 saatten fazla çalışması yasakmış Bunu iş yerine nasıl anlatabilirim resmi olarak bir rapor mu almak gerekiyor bilgisi olan var mı ?
tugcesakzci Ebrulim123 resmi olarak molanız düştüğünüzde çalıştığınız saat 7.5 saate denk gelir büyük ihtimalle
NovaVina_ Ebrulim123 kac aylik gebesiniz ? Gunluk 10 saat. 1.5 saat yemek ve cay molaları dusuldugunde 8.5 saat yapiyor. 1 saat gec girme ya da erken cikma konusunu konusabilirsiniz isvereniniz/kurumunuz ile anlayisla karsilayacaklarini dusunuyorum. Rapora ihtiyac duyulacagini sanmiyorum ama emin degilim.
kdrm Ebrulim123 bende özel sektörde çalıştım molalar dahil günde 7 buçuk saatten fazla çalışmadım. Doktorunuzdan gebeliğinizi onaylayan belgeyi alıp ilgili birime verirseniz ve haklarınızı söylerseniz mecbur yapacaklar zaten. Ayrıca özelde ise doktorunuz sisteme de girilmesi gerekiyor onu da belirtirsiniz yani e nabız da gözükmesi gerekiyor.
Ebrulim123 NovaVina_ yani şöyle aslinda rehber öğretmenlik yapıyorum genellikle oturarak calisiyorum ancak belirlenmiş bir mola saatim yok
NovaVina_ Ebrulim123 bu fark etmez. Özel sektörde de istinaslar disinda devlet kurumlarinda da haftalik 45 saatlik calisma yaptirabilir isveren geriye kalan fazla mesaidir. Siz gebesiniz bir de. Dedigim gibi isverinizle 1 saat gec gelmeyi ya da 1 saat erken cikmayi onerebilirsiniz.
Melike3406 Ebrulim123 şöyle söyleyim size özel hastane takipliyim doktorum bana gece çalışamaz ve günde 7,5 saatten fazla çalışamaz ayakta duramaz raporu verdi ve ben öyle çalıştım 32 .haftama kadar doktora söyleyin size yazıyor sizde iş yerinize veriyorsunuz bu kadar basit haklarımız var sonuçta 😇😘
Dileksue Valla özel sektörde çalışıyorum 11 saat çalışıyordum asla kabul etmediler molalar toplam 30 dk sürüyordu hiç Bi şekilde 7.5 saat tutmuyordu 45 saatten fazla ordaydım özelde inisiyatif kalıyor sgk şikayet edebilirsiniz dedi fakat şikayet etmekte sorun olacaktı mecbur dayandım ama erken rapor aldım
Melike3406 Ayrıca ben güvenlik görevlisiyim yani siz düşünün sabah 8 akşam 4 te çıktım hep hafta sonlarınıda tatil yaptım