Merhabalar sizlere bişey sormak istiyorum 20 haftalık hamileyim pazartesi sancım oldu acil hastaneye gittim açılmam vardı kesenin bir kısmıda Rahime düşmüştü ilaç kullandım yatış yaptık sancım durdu yatarak ayaklar yukarıda yattım bi durum oluşmadı kese dışarda olduğu için be doğum başladığı için rahim duvarları incelmiş dikiş atılamıyor bu şekilde devam eden oldumu yatarak ilerleyebilirmiyim