akdogann Kızlar merhaba 25 haftalık hamileyim ancak bebeği aşağıda hissediyorum yürürken zorlanıyorum kasık batmalarım oluyor cinsiyetimiz kız var mı bu durumu yaşayan biraz tedirgin oldum açıkçası
eveb19 akdogann fazla yürüdüysen veya belki yorulduğun için olabilir, ayaklarını yüksek bir yere koyup dinlen bol bol
Busra61CN akdogann benimde kız bebek oğlumda hiç böyle şeylerim yoktu. Hareketlerini hissettiğim den beri kasıgımda 28haftalık olduk hala orda😀 doktorum arada ters dönüyor normal bi sıkıntı yok demişti
Minigiim-vebenn52 Bebek makat durusludur benimde öyleydi o haftalarda sonra baş aşağı geçince geçti batmalar
akdogann Minigiim-vebenn52 Evet sanırım öyle sol kasığımda sertlik var poposunu oraya dayamış gibi hissediyorum
akdogann @“eveb19” eveb19 aslında kendimi hiç yormuyorum çünkü sürekli bel ve kasık ağrılarım oluyor yürümeye tövbeliyim resmen 😂
akdogann H-O12 Evet benimde o haftalardan beri var bu durumum kızlar daha aşağıda olur demişlerdi ama bilmiyorum ne kadar doğru