Aysegul_dur minikos ohh maşallah ikinci gebelikte öyle oluyormuş ama bende tık yok keşke biran önce histesem 😊
Aysegul_dur Boncukk123 ay hepsi saglacakla gelsin ama ilk gebelik olunca ister istemez bir bekleyis oluyor sağlıklı sihatli alalım kucağımıza inşallah 🥰
Boncukk123 Aysegul_dur amin canım insaAllah hep merak ediyorum ne zaman hissedeceğim diye ama saglıklı olsunlar da onceligimiz o ☺️🌸
Aysegul_dur Sare09 benim daha dün gece birde bugün gündüz oldu göbeğinin altında karıncalanma geçti sonra 17+3 bende
Aysegul_dur Ebru3457 hayır başlamadım ilk gebeligim hissetmiyorum daha hayırlısı iyi olsun da yeterki hissederim inşallah