birLinaannesi benimde depremden sonra hep dışarıdaydık soğuktan yere oturmaktan şiddetli idrar yolu enfeksiyonu oldum sürekli yanma felan vardı aylık serum tedavisi oldum geçti, şimdi hamileyim hamileliğim başından beri tekrar başladı 😂 doktor olmazsa olmaz diyor