Bayanminyon07 Benim hiç kasık ve bel ağrım yoktu bir haftadr hep ara ara oluyor şimdide başladı tekrar kendimi yormuyorum iş yapmıyorum neden kaynaklanıyor olabilir sizlerinde böyle skintinz varmı erken doğar diye çok korkuyorum stres ypiyorum hep 😔😔😟
Yalinn8 Bayanminyon07 oluyor her ikisi de ama 26 da baslamadi daha once de ara ara oluyordu, cogumuz ayni kaygilardayiz ama zannederim büyüme, agirlasma, enfeksiyon..vs den kaynakli normal sürecin getirileri