mombarbie_ Neslihankrhmt size örnek olması açısından kendi yumurtlama testimi atayım üstteki yumurtlama alttaki çatlama 😊
NovaVina_ mombarbie_ ortada ki kirmizi cizgi degil mi ? Ust gorselde ayni aslinda diger kirmizi cizgi ile rengi kirmiziligi. Ben de pik’i bu sekilde gormustum sanki o gun 🥲
mombarbie_ NovaVina_ testi tuttuğumuz taraftaki çizgi C çizgisi idrara batirdigimiz kısma yakın olanda T çizgisi seninkinden T Cden daha koyuydu
mombarbie_ Neslihankrhmt mümkün olduğunca günde 1 test yapın aynı saatte olsun ve 2 saat öncesinde sıvı alımını bırakın bu kadar üst üste test yaparsanız yumurtlamayi kacirabilirsiniz yanılma yaşayabilirsiniz 🌸
aslansmommmm mombarbie_ bende soraym ozaman daha once hic kullanmadm 🙊 Kacnci gun baslamak lazm ovulasyon testine acaba
HilalimM63 Neslihankrhmt mınnak kurabıyelerıme at ıntgramda.. bun urunu satan hanımdr.. ben oyle yapmıstm hangı gunler degerlendr der sana
Neslihankrhmt Bugün degerlendiremeyecegiz😅annemlerde kalacagim için maalesef inşallah tutar dün değerlendirdik sadece
mombarbie_ aslansmommmm regl biter bitmez başlayıp regl olana kadar gecikse dahi devam edin hergun aynı saatte 2 saat sıvı alımını keserek atlama yapmadan saat tarih not ederek yapmalısınız ilk idrarla yapmamalisiniz
aslansmommmm Neslihankrhmt suan bende o durumdaym bugun 8.gun gecikmenin test negatif bu durumda napmam lazm hic bilmyorm 🫠