Berrin_ 231023zynp benim de son 7 gün diyor bi belirtiniz var mı ? Bende hiçbir belirti yok. Sanki gelmeye niyeti yok gibi. Doktor bebeğimin henüz kanala girmediğini söylüyor sizde durumlar nasıl ?
231023zynp Berrin_ benimde dün randevum vardı daha kanala girmemiş ama bir haftadır geceleri regl olacakmışım gibi ağrılarım var ve belim çok ağrıyor 😣
01180322 Elli98 bol ceviz kaşar süt tüketin beslenmenize dikkat edin kndikiginden alçaktır. Zaten elimizden geleni yapıyoruz digeride Allah’a klamis
01180322 Heidihat çok doğru gerçekten.bnmki yine evimi temizleyene kadar gelmesin de😅bide sınavım var 3 haftacik sabretse yeter
Heidihat 01180322 alalh kolaylik versin evi temizliyoruz bebek fogama kadar temiz kalmıyor ki bn pencereleri sildim oh dedim yağmur yaş toz gene pis sınavda da Allah zihin açıklığı versin 🤲
01180322 Heidihat kesinlikle eşim her gün ne yapiyon diyo eve misafir gelmiyo falan. Bn temizliğimi bitiririm eşim tras olur duş alır kiri tozuda harix
Heidihat Elli98 şuanda bende yarın gitcm doktora bakalım ne dicek bizimki anca 2kilolardadir hayırlısı genede
Filiz_76 Elli98 son 37 bebeğin kilosu en son 33 hastalıkken 1980 grmdı karın çevresi 10 gün gerideydi Salı kontrol var bakalım düzelmiş mi çok heyecanlıyım oğlum olucak hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım sizin bebek erkek mi kızım kilosu nasıl 😊😊