Kızlar tüp bebekle 13 haftalık hamileyim gerçekten bıktım bu idrar yolu enfeksiyonundan dikkat etmeme rağmen, su içmeme rağmen düzelmemiş değerler yüksek çıktı maalesef AUGMENTİN ilacı verdi doktor kullanan varmı kızlar lütfen ne biliyorsanız yazın 😏