12 haftalıkken yüzde doksan kız dedi 15+2 olduk bugun hastaneye gittik bi çıkıntı olduğunu söyledi kız ise cinsel organı şişmiş olabilir dedi erkek ise de pipisi dir o zaman dedi 1 hadta somra gel netleştirelim dedş daha önce böylr bit durum ile karşılaşan var mı